en turkosgrönish look





Ikväll klädde jag upp mig i mina återfunna klänningar. Hurra!
De var lite skrynkliga. Det brydde jag mig inte om. Jag var snyggish ändå.

Jag skrev om internet tidigare, att det leget nere men nu var tillbaks. Att det skulle bli andra bullar idag. Tji fick jag. Det funkade inte på morgonen. Sedan bestämde det sig för att vara tillmötesgående en liten stund mitt på dagen. Men sedan har det strejkat ända tills nu. Så man vet aldrig hur sporadiskt bloggande det blir här framöver. Jag hoppas det blir regelbundet. Det är så trivsamt för en uggla som mig att småblogga om dagarna serrni!

klänning - hm
bälte, sjal, skor - secondhand
örhänge - hemmagjort

ta ordet
Postat av: Anonym

Du ser lite project runway ut. Jag tycker att du är finelifin!

2008-08-14 @ 21:41:53
Postat av: evelina

tack för komplimangen du anonyma!!

2008-08-14 @ 22:17:35
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men vännen! Du är så fruktansvärt vacker!

Men vad händer med din kropp? Du ser så himla liten ut! Mer mat!!

2008-08-14 @ 22:44:29
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: evelina

är du maken till peppare då!! tack för kärlek och omtanke carro..

kroppen ser mindre och benigare ut på fotot än vad den är. :) den har dock krympt väldigt mycket på ett år, och hälften av det under vår och försommar. men det är under sunda och medicinskt ordnade former! jag om någon älskar och äter mat. ingen fara på taket alltså!

2008-08-14 @ 23:08:37
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0