happy birthday!

Fyllde 22 för nästan en vecka sedan. Då förärades jag bland annat med solsken, presenter, blomster och släktens närvaro. Det brukar va så. Fint!
Min mormor och morfar kom med en pion:



                                                    

Helt i tiden. Någon annan som också fick sig en pion på födelsedagen: fröken vardagsmat !

Jag fick danska juveler som jag fattade tycke för.



Annars var jag på strövtåg med syster Amanda. Vi fotade sommarens ängar, vägkantstistlar och varandra. Jag bjöd inte på några särskilt fotogeniqua fejs denna gång.. på något festligt vis lyckades jag mest bli lik Göran Persson! Men jag bjuder på en skuggig ganska vemodig bild som avrundning på födelsedagsbloggen. I verkligheten avrundades födelsedagen med festlig film, vattenmelon och körsbär.


ta ordet
Postat av: Caroline

Åh vad fint. Och pioner är bäst. Grattis i efterskott!

2008-07-18 @ 18:49:34
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0