storhandla!

Min pappa ringde just. Jag ska få åka med honom och mamma till ICA Maxi och handla. Hurra! Mitt hjärta bultar extra ivrigt och hårt. Jag gillar att handla! Jag tycker om att gå där med min kundvagn och självscanningsapparat. Det är något tillfredställande med att fylla korgen med fina, bra råvaror som ska bli något gott och ge min kropp energi. Jag gillaret!
När jag längtade hem från Tanzania var en av de saker jag drömde om att få vanka av och an inne på en storkarknad.

Mina två bästa handlingsställen är ICA Maxi och Meretes. De är bra på olika sätt.


ta ordet
Postat av: Caroline

Jag älskar också att gå på affär´n!!

2008-06-10 @ 13:46:40
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0