lockig



Min lockiga period varade inte länge. Håret växte ut och fel känsla i frippan var ett faktum. Det blev dessutom inte bättre av en dålig klippning som jag verkligen ångrar att jag unnade mig. Nu har jag det jämt uppsatt. Varje dag är en dålig hårdag och jag längtar efter att håret ska växa ut. Jag har bestämt mig att jag ska ge långt hår en chans igen. Ett plain tråkigt långt hår som nästan aldrig behöver klippas och är skrämmande ekonomiskt. Det är mitt mål just nu. Vilken tålamodsprövning.

Tur att jag inte har min identitet i håret. Skulle bli en lång tid med osäker identitet.


ta ordet
Postat av: Caroline

Jag tror på att klippa det kort! Jag tror alltid på att klippa allt kort. Jag är en hemlig frisör. Många är dom kvinnor och män som hamnat under min sax och kommit ut som...ja som någon om är svinsnygg i håret. Sant!

2008-10-16 @ 11:02:10
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: evelina

Jag tror dig!! Jag gillar frisyr och om jag ångrar mig kanske det blir du som får sätta saxen i mitt hår. Men, nu ska jag bara ha mycket hår. Såäreba. Kort en annan dag.

2008-10-16 @ 12:28:59
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0