mina långa tänkvärda inlägg

får vänta en tid! Den är veckan är har varit packad. För packad. Mest med predikoförberedelser inför söndag samt andakts- och Tanzaniaförberedelser för ikväll. Och nu ska jag VERKLIGEN pallra mig till skolan. Helst skulle jag vilja vara där hela tiden. Jag har mycket att lära vad gäller tygtryck! 
Imorgon liftar vi med två fina 08:or upp till Skellefteå och hälsar på Nils syskonbarn, nytillskottet Vera allra särskilt. Så om jag tystnar är det bara för att jag gullar med några av världens finaste ungar.
Men korta inlägg är inte fy skam heller!


ta ordet
Postat av: Mirjam

Vilken fin blogg du har vännen.

Hittade till den idag för första gången, men inte sista.

Hoppas allt är bra med dig!



Kramar

2008-09-27 @ 13:53:51
Postat av: evelina

tack finaste du! hoppas vi ses for real snart.

kram!

2008-09-30 @ 09:19:31
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Absolut fina fina du.

2008-10-03 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0