soon to be 22

Kära Ruuthan,

hur ska du ha det nu? Det börjar bli dags för dig att välja!
Chokladfrossa, fruktigt och fräscht, hälsobomb, nötter och kola,
marsipan, maräng, frasig och lätt, fyllig och tung, sofistikerad,
barnslig, sockerfri, få fina smaker, tropisk värme, over the top,
frusen, mjölkfri, ordentligt norrländsk, hederlig sockerkaka?
Jag väntar svar som på nålar.

Din alldeles egna konditor,
Ugglan


ta ordet
Postat av: ruutha



ÅH!! så UNDERBART! jag säger: överraska mig! wiee!!

2008-09-30 @ 10:42:17
Postat av: evelina

just det, det sa du kanske sist också!??! jag ska se vad jag kan göra.

2008-09-30 @ 17:02:33
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/
Postat av: ruutha

nu ringer jag dig!

2008-10-02 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0