vad man kan göra med dagar

Tova, tova tova. Trycka, trycka, trycka! Idag vankas ännu en lång dag i schule. Undrar vad om ska bli till idag?
Förutom långa dagar i lärarhuset kan jag tala om att jag gjort följande:

varit hos Sam och sett Son of Rambow (se den!)
skrivit litteraturuppgift
provat kläder jag inte kan ha längre och sörjer
promenerat
mejlat tråkiga mejl
pratat lite roligt i telefonen
planerat mat
spelat yatzy, wii-tennis och titttat på Idol med tre fina
snickelisnackat med min man

Så då vet ni. Bloggen har trillat lite mellan stolarna, men frukta inte!

ta ordet
Postat av: Stina

Hej hej Evelina,



shit vilken fin blogg du har! Jag är iaf Stina som du gick i samma franskaklass som (Franska A Umeå uni), vet inte om du kommer ihåg mig haha. Jag är iaf bara så nyfiken vilken utbildning du går? Tova och trycka låter verkligt intressant alltså!

2008-09-11 @ 10:28:52
Postat av: evelina

Stina, hej! Tack för berömmet! :) Jag minns dig absolut. :) Vad har du för dig mest?? Jag går ingen utbildning, men en kurs - Textila Uttryck I, sjukt rolig kurs! Jag är peppad! Rekommenderar den verkligen..

2008-09-16 @ 10:07:40
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0