flyttlasset

går tre-fyrahundra meter bort imorgon. Hem nummer två i Bagis. I framtiden hoppas jag att vi ska vara befriade från det tröttsamma andrahandskontraktslivet och ha ett ställe som kan vara ett hem för oss under en lång tid. För mycket begärt här i Stockholm?

Dock ska det sägas att det är min mest glassiga flytt hittills, jag har inte behövt kånka en låda. Så går det när man har bulle i ugnen och influensa som lurar djupt nere i bröstkorgen. Imorgon kommer ett gäng vänner med starka armar och hjälper maken som redan burit en och en annan kartong. Hurra!

ta ordet
Postat av: AnnaLu

Jag är så glad för att du har börjat blogga igen. Kram/A

2009-12-03 @ 21:23:08
Postat av: AnnaLu

Jag är så glad att du börjat blogga igen. Kram/A

2009-12-03 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0