schnö



Såhär kunde vintern på Berghem se ut förra året.
Såhär ser vintern i Bagarmossen ut just nu. Typ.
Vad ska det vara bra för?
Jag vill ha vår!

ta ordet
Postat av: yosofine

Lugn våren kommer! Den brukar droppa in efter v.9 då sthlm:arna haft sportlov. Minns tydligt att det brukade kännas som att man åkte bort i vintern och kom hem på våren...för det hade hänt så mkt under v.9 på vårfronten!

Jo vi var på Davids konsert! Mycket bra!! Dock e folk i den här staden väldigt sega på att hänga på. Kunde gott ha varit några till där tycker jag.

Verkligen kul att ni hänger i bagis! Får komma och hälsa på! Visst är det skönt när allt löser sig! Jag börjar känna mig bortskämd här för det är så mycket som löser sig och jag får jobba med så mycket roligt så det är nästan oförskämt. Så var det inte i Umeå, där kändes det som att jag fick kämpa och trampa vatten bra länge. Men jag behövde nog den tiden med!! Kul att du börjat blogga igen. Har saknat dig!

2009-02-25 @ 23:06:25
URL: http://yosofine.blogg.se/
Postat av: sofie

MEN SÅ SJUKT VÄRT MED JOBBET! :D

Har inte gått in på din blogg på länge, eftersom du haft värsta torkan, å nu så ba vips! en miljon inlägg. Så himla bra. Snart flyttar ju vi med, ojoj. Ser fram emot att hälsa på i bagarmossen. pusspuss

2009-02-26 @ 09:25:20
URL: http://babyolja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0