tummen upp



För att inte behöva va ensam. För att få bära varandra. Tjäna varandra. Upptäcka varandra. Skoja med varandra. Uppmuntra varandra. Lära sig av varandra. Utmana varandra. Vila hos varandra. Skratta åt varandra. Krama varandra. Ta emot varandra. Beröra varandra. Be för varandra. Gråta ut hos varandra. Slipas mot varandra. Leka med varandra. Bli avslöjad av varandra. Skratta med varandra. Hjälpa varandra. Peppa varandra. Vara ett hem för varandra.

Vad jag vill ha sagt med min otroligt starka och välformulerade varandra-text ovan: fy vad glad jag är över mon amour och de raringar till vänner jag har här i världen. Ni är skatter i mitt liv. Jag tackar Gud för er.

ta ordet
Postat av: Caroline

FINT

2009-02-26 @ 08:56:43
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Emma

jag gillade verkligen varandra-texten!

2009-02-27 @ 16:56:46
Postat av: evelina

tack!!

2009-03-05 @ 08:31:31
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0