vad ska man säga?

Jag bor i Bagarmossen. Jag älskar det.
Jag har fått ett särdeles lämpligt jobb.
Alldeles perfekta 75% på en second hand, tio minuters promenad härifrån.
Jag börjar om 13 dagar. Till dess ska jag njuta av att vara ledig.
Jag är så sjukt tacksam, Gud har styrt upp detta på bästa vis.

Vad ska man säga?


ta ordet
Postat av: yosofine

Hej! Försökte kommentera för nån vecka sen men jag kan inte ha lyckats skicka iväg det. Vad kul att ni flyttat till Bagis! Hur kommer det sig att ni flyttade? Och grattis till jobbet! Så skönt när saker löser sig så där. Som en uppmuntran när man vågat göra något annorlunda!! Kram

2009-02-21 @ 12:37:32
URL: http://yosofine.blogg.se/
Postat av: Selan

Jag säger bara: HÄRLIGT!!!

2009-02-21 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0