hejdå umeå, hej bagarmossen

Nu sitter jag hos mina päron och väntar på att vi ska lämna bygget. Om en timma går nattens tåg söderöver. Jag är nervös men ivrigare än någonsin. Jag är äntligen på väg hem! Hem är numer är en lägenhet i Bagarmossen. Där bor jag och maken. I kvarteret bor flera nya vänner, människor jag redan uppskattar till tusen. Nils har värmt upp vårt hem en och en halv vecka, imorgon flyttar jag in. Ett yesssss på det!

ta ordet
Postat av: Selan

Ett YEEEEEEESSSSSSSSS på att du e tillbaka! Ett BIG nooooo på att du nu är långt ifrån mig!

2009-01-19 @ 11:22:55
Postat av: yosofine

Nämen! Har ni flyttat söderöver! Grattis, vintern är kortare och sommaren varmare, gräset är grönare, och solen ljusare, nätterna är mörka men vintern... ja den är kortare! En liten spontan dikt så här mitt i natten. Kul! Vad gör ni i bagarmossen mån tro? Bildar församling? kram

2009-02-11 @ 00:22:43
URL: http://yosofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0