en bra sak:



Jag har mer än någosin börjat känna att jag är okej. Och tycka att det är sjukt bra att känna att jag är okej. Med starkare ord: jag har mer än någonsin börjat känna att jag är vacker och snygg. Och tycka att det är sjukt bra att jag känner att jag är vacker och snygg. Inte bara som en tanke eller mantra i huvudet utan som en spjut i kroppen. Tjo!

Det är en så rotad och skön känsla. Unnar alla den. Jag vill se och erkänna skönhet överallt där jag möter den, även i mitt vinda fejs.

Ps. Känslan omfattar inte riktigt hela min kropp än, men jag har på känn att det kommer..

ta ordet
Postat av: Anonym

oj vilken bra sak.och oj vad jag håller med känslan i din kropp om att du är vacker evelina!

2009-07-23 @ 16:19:29
Postat av: sofie

YES!

Även att du har örhängena, så himla bra

2009-07-23 @ 22:26:45
URL: http://babyolja.blogspot.com
Postat av: Angelica Wallin

Du är fantastisk Evelina! =) Så, härligt att läsa det som händer i ditt liv. Att det du längtar efter blir en verklighet! Kram på dig! Din vän Angelica

2009-09-28 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0