idag fyller jag 23

Och jag har blivit uppvaktad med böcker, örhängen, blommor, en fantastisk tavla, biobiljetter, en afrikansk afton, fina kort av mina vänner och min man. Tack! Mest firade jag i förväg på vår lilla fest igår. Idag har jag en ljuvligt lugn dag fylld med saker jag och människor tycker om.

Det är inte utan att det ändå känns lite märkligt att inte vara i den röda sommarstugan vid Anundsjösjön (ja, man säger så) och fira med familj och släkt. Men märkligt behöver inte vara dåligt.

ta ordet
Postat av: Annie

Grattis! Hoppas dagen varit väldans bra! :)

2009-07-12 @ 16:32:02
URL: http://enkelresa.blogg.se/
Postat av: Maria

Märkligt kan i själva verket vara riktigt bra. Som din blogg, till exempel (den hör till the outstickers i min lilla favoritblogglista). Och grattis på bemärkelsedagen.

2009-07-13 @ 20:57:19
URL: http://mariahellgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack fina ni!!

2009-07-14 @ 11:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0