update, sommartema

1. Jag är önskvärt grisskär under min sommarklädnad. Ovan hud, inget solskydd och några timmar i den värsta solen gjorde susen.

2. Lundkvistz har cyklat till stan för första gången = ett äventyr i sig. Gillade det.

4. Igår badade jag första gången för säsongen. Jag och Nils var på picknickkorgsutflykt till ett utomhusbad med barnen. Utan dem skulle jag aldrig hoppat i den otempererade bassängen, men vad gör man inte? Efter första chocken var det ljuvligt (minus kloret). Sedan hoppade jag och Nils omkring med varsin raring på ryggen. Obetalbart. Har träningsvärk idag.

3. Grönskan på balkongen frodas. Vilken lycka!!!

5. Blir faktiskt bättre på att inte ta ansvar för det jag inte ska ta ansvar för.


ta ordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0