några husliga projekt jag gärna skulle vilja dra igång nu

fylla balkongen med blommor, kryddor och vackra pinaler
måla om en pall i gult
sy om några plagg
tömma och inreda om rummet som bara är fullt med möblerna som inte är våra och som jag inte gillar
göra ett lappöverkast (behöver samla mer tyg först)
byta ut ansiktet på några fynd

Och listan skulle vara många gånger längre om det skulle vara vår lägenhet och vårt hyreskontrakt. Jag älskar den här lägenheten. Potentialen är stor. Handlingsutrymmet för hyresgäster i andra hand är litet. Det går inte ihop. Inte någonstanns. Får jobba med det jag har. Det är för övrigt en bra devis.


ta ordet
Postat av: sofie

det är så roligt hur du bloggar. jag gårin dag efter dag efter dag utan ett enda spår av inlägg. så då tar jag en paus, för jag tänker hon skriver ju ändå inte numera. sen när jag går in igen har du plötsligt räserbloggat och jag hinner knappt läsa allt. men jag gillart ändå!

2009-05-15 @ 14:29:27
URL: http://babyolja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0