random saker jag tänker på om dagarna, del 1

De här konstiga listorna som görs med jämna mellanrum: världens vackraste kvinnor, världens vackraste män.
Hur gör man när man rankar skönhet? Är himmel eller hav vackrast? Jag ser de poteniellt vackraste män och kvinnorna överallt varje dag. Skitsnygga människor på tunnelbanan, Coop Konsum i Bagarmossen och andra  ställen. Nu är inte min smak sådan att jag tycker att alla är snygga, jag erkänner att jag gör skillnad på folk och folk. Men va katten, inte bor väl alla av "världens vackraste" män och kvinnor i Hollywood?

ta ordet
Postat av: erica

Hurra, du e tillbax, hoppas det varar om än kanske sporadiskt, förstår du har andra trevliga saker för dig med =)

2010-08-20 @ 17:24:36
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0