helg och härlighet



Maken jublade av tillfredställelse efter att ha avslutat en bra vecka på jobbet. Jag njöt av att ha honom hemma.



Kladdig god kaka ur en receptbok min mami frestat med.



Anna var med men ville inte förevigas. Jag övertalade henne eftersom jag vill ha med alla vänner i våra album. Publicerar dock bara hennes händer.



Jag drack oerhört gott lakritste. Som vanligt.



När vi smaskat kaka, pratat och njutit av himlen på jorden promenerade Anna hem. Då spårade kvällen ur. Med våra mått mätt.

ta ordet
Postat av: alexi

haha härliga kort! kul att du använder bloggen igen! :) speciellt härligt med vad jag antar är elis solglajjor?! haha tokfia <3

2010-08-22 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0