pole mimi

Det är onsdag morgon; jag har bäddat ner mig i soffan för att fly från natten i sängen. Har vaknat varje timma och hostat mig till blodsmak från halsen, sammandragningar och ont i kroppen, däremellan har jag slemmat ner hela kudden eftersom jag varit tät i näsan. Tack för detaljerna va? Kroppen värker, bihålorna är tjocka och ögonen trötta. Jaja. Precious baby verkar ta det hela med ro (kan jag hoppas) och börjar morgonen med hicka och diverse påhitt i magen. Men jag har svårt att ta det hela med ro! Jag känner: nu får det vara nog på denna följetong, varför blir jag sjuk hela tiden?! Ingen verkar veta. Hursomhelst börjar jag känna mig skuldtyngd över hela situationen, jag börjar känna det som att jag är en dålig människa för att jag drar på mig alla möjliga flunsor och förkylningar. Inte särskilt konstruktiva tankar helt enkelt. Ge mig konstruktiva tankar tack.

ta ordet
Postat av: filippa

fy vad jobbigt att du blir sjuk hela tiden! hoppas du kan få riktigt mycket tid för ro och vila. det verkar som det behövs.

må väl!

2010-02-10 @ 11:35:38
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com
Postat av: Helena Monster

åh konstruktivitet på gång:

du skriver fina brev och är allmänt vacker.

2010-02-10 @ 19:05:03
URL: http://innutiochutanpa.blogg.se/
Postat av: erica

om det nu va så att du kunde i egen kraft dra på dig sjukdommar så skulle du också kunna i egen kraft bli av med dom, så man får nog säga att det är tråkig otur. Är man stressad (man behöver inte märka det) blir man lättare sjuk, det provade jag innan vårt bröllop, då var jag nervös kan ja säga.

2010-02-10 @ 21:08:12
URL: http://icsiam.blogspot.com
Postat av: evelina

tack fina ni!!

2010-02-12 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0