sjuk, dag 14

Den här morgonen känns hela världen tyst utanför. Snön fortsätter bädda in älskade Bagis. Mitt tillfrisknande låter vänta på sig och jag känner mig inte det minsta mindre eländig till kroppen än de senaste dagarna. Det innebär för mig ännu en dag med vila, sömn (om jag har tur), någon bok, tv på datorn och internet. Har ingen ork för kreativitet bakom symaskin eller i köket. Inte en kotte att umgås med. Men åh, jag vill int va sjuk! Jag skulle istället vilja passa på att få ägna tid åt sådant jag allra troligast inte kommer inte kommer ha tid för om en månad och träffa människor jag längtar efter att få umgås med.

Ps. Även om det låter så är jag inte helt deppig och under jord. Jag har bara lite svårt att gilla läget.


ta ordet
Postat av: Helena Monster

åh.om jag hade bott i bagis.

då hade jag kommit över och sympatiserat tror jag.

men nu gör jag inte det.

så jag sympatiserar på håll och håller tummarna för att du blir frisk nångång!

2010-02-18 @ 16:01:38
URL: http://innutiochutanpa.blogg.se/
Postat av: filippa

åh, jag vet hur du känner. lider med dig!

det är svårt att gilla läget ibland, håller helt med. bara att vänta tills läget är att gillas igen =)

krya på!

2010-02-18 @ 19:17:49
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0