typ en sån här



..ska jag och min bokmal till man också knåpa ihop när det blir tid för det. Ett perfekt litet avlastningsbord till ett hörn i köket. Köpa billiga böcker/ta vara på det som ska slängas från jobbet, hitta lite trä i ett grovsoprum att slakta och snickra om, köpa två second hand bälten och så lite färg på det. Älskar återbruksidéer! Jag blir så pepp!! Jag går igång!

Hittade idéen här.

ta ordet
Postat av: Märtha

Härligt med era återbruksidéer - skönt, snyggt och sunt! Så hoppas, tror och ber jag om hälsa och solskensvår till dig och övriga Bagarmossare! Kram!

2010-02-18 @ 15:51:39
Postat av: Jan-Olof

Jag beundrar din uppfinníngsrikedom. Man blir glad när man ser ditt lilla bord. Kram!

2010-02-20 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0