här är vi



ta ordet
Postat av: Hanna L

Ni är så vackra!

2010-01-13 @ 07:17:43
Postat av: filippa

hej igen, kul att du svarade =)



jag har också gått upp massor i vikt, vad skööönt att äntligen höra nån mer som inte bara gått upp 5 kg... lite trött på dem ;)

jag har mkt ont med foglossning och känner av ryggont nu mer och mer. ingen aning om vad jag ska göra åt det faktiskt, försöker ta en promenad då och då, göra lite avslappnings/yoga-övningar, men vet inte om det egentligen hjälper.

igår var jag på ullared och handlade in lite basic stuff, det var lite häftigt, känns som man börjar förstå mer nu. läskigt, spännande och samtidigt väldigt kul!

hur känner du för förlossningen då? du har ju inte alls långt kvar!! är du skraj eller ko-lugn?

lycka till med allt, hoppas du får må bättre!

2010-01-13 @ 08:27:29
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com
Postat av: Teres

fiiiing/fiiiiningar

2010-01-18 @ 21:19:31
URL: http://minabestyr.blogspot.com
Postat av: evelina

vad jag tycker om er!

2010-01-19 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0