på väggen i det omöblerbara utrymmet



ta ordet
Postat av: filippa

hej!

så du lider också av den hemska foglossning? det är verkligen vidrigt. känner nu att jag bara vill krypa ur skinnet, det är så jobbig känsla hela tiden. är du sjukskriven eller jobbar/pluggar på?



ja, mitt värde var på 112 nu. hon sa bara att är det under 120 så måste jag ta järntabletter, så det är dags att köpa in sånt antar jag. äter du järn? jag är så glad att jag sluppit hittills, tycker det verkar så krångligt, när folk berättar om hur magen krånglar ännu mer... tycker det är nog nu liksom =)



haha, ja, visst är jag alltför väl medveten om att magen kommer vara kvar ett bra tag! kläderna jag planerar att köpa är en t-shirt-tunika och tajts ;) men ändå känslan där att inte ha en stor klump I magen! jag hoppas den är lika befiriande som jag tänker mig... =)



det där med vagn, det är lite sjukt gjort av oss... Vi köpte en vagn på blocket innan vi ens gått ut med att vi var gravida. men det är också det enda vi köpt, förrän förra veckan när jag var iväg och storhandlade. vi köpte den och fick nog chocken efteråt - att vi skulle ha barn alltså. känns inte som den chocken lagt sig än heller =) men jag längtar mer och mer, det är ju bra!



går du på vattengympa eller nåt sånt för foglossningen förresten? eller för andra besvär? jag har hittat en kurs i malmö, bor 4 mil från malmö, men pluggar ju där snart... det kostar så otroligt mycket bara!! men jag tror dfet kan vara värt det.



hoppas du får en skön dag! =)

2010-01-20 @ 11:49:27
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0