kultur

Du vet att du sannolikt inte pratar med någon som har svenskt ursprung (kanske med undantag för exempelvis rakt-på-sakmormödrar) när du får höra:

Du har blivit så jätterund i ansiktet! Alldeles såhär (med tillhörande gester)!
Nu ser du ut som en riktig mamma!!



ta ordet
Postat av: Sofie

hahaha! så himla fint ändå. det var sannerligen en komplimang från hennes sida

2010-03-20 @ 11:56:40
URL: http://babyolja.blogpot.com
Postat av: Mnja

Hej Ugglan, hittade hit av en slump. Har nu på morgonen läst stora delar av det du skrivit. Du verkar vara en fin människa med kloka tankar. Jag känner igen mig i flera saker du skriver, tex om att ta ansvar för andra och saker du inte kan kontrollera, ätande osv. Du sätter fingret på problemen och formulerar dig på ett sätt som jag aldrig lyckats med. Jag är glad att jag hittat hit, och tack för fin läsning och flera insikter.

2010-03-23 @ 09:31:07
Postat av: Helena Monster

Åh jag väntar med spänning på att få höra mer om hur precious baby har det utanför magen!

2010-03-24 @ 13:00:38
URL: http://innutiochutanpa.blogg.se/
Postat av: Anette Å

Längtar att få se en bild på underverket :)

Hoppas allt går bra för er! KRAM Anette

2010-03-26 @ 11:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0