mjölkhimmel och graviditetsödem

Sitter i soffan med datorn i knät och har bläddrat mig igenom dagens nyhetsrubriker och bloggar. Världen utanför är tyst, gråvit och fuktig. Lägenhetskroppen är fylld av surr, sus från ventilationen, fötter mot golv, och skåp som öppnas och stängs. Huvudet är proppat med stökiga tankar, mina fötter är oformliga klumpar men hjärtat slår fast. Vet inte så mycket om den här dagen än; ska sätta mig och bestämma mig för vad jag vill göra av den.

Ps. Kakan överträffade sitt rykte! Otroligt lyckad. Vet inte om jag fick hundra rätt på proportionerna.. kan ha haft lite för lite bönor hemma. Sedan slängde jag i kakao för en mörkare smak. Men den är säkert lika god om man följer receptet till punkt och pricka. Den är i sitt esse precis plockad från frysen.


ta ordet
Postat av: erica

oh, då måste jag ju genast åka till affären och leta upp vart de där bönorna finns så jag kan prova =)

2010-03-19 @ 11:36:53
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0