idag tar vi tuben till vällingby



Ska norröver och träffa en fin barndomsvän som har ett jämnårigt barn. I veckan umgås jag och sonen olika mammor och deras döttrar. Det är fina grejor det. Innan Elis kom tyckte jag nästan att det kändes lite  märkligt läskigt att få en pojke. Vi är en tjejstark familj och släkt. Jag antar att det på något sätt har färgat mig. Hursom så känns det bara roligt nu. Jag menar nog: jag vill inte byta bort Elis mot något annat barn, och vår pärla råkar vara en kille.

ta ordet
Postat av: Hanna

Samma här! Man trodde det skulle vara en så sjuk känsla att få en kille, men från första sekund jag såg honom var könet det absolut sista jag tänkte på! Han är ett barn med en långsmal sak mellan benen, inget mer med det :) Jag är så himla glad att jag just fått min Frans, sen om han hade ett annat kön så skulle det nog inte spela så stor roll. Bara jag får ha just precis den personen han är! :)

2010-11-04 @ 12:10:23
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0