kärt barn har många namn

Jag fattar att min man inte är den enda mannen i världen som strör smeknamn över sin hustru dagarna långa. Men inte tycker jag mindre om allt jag får vara för honom för det. Jag minns knappt var det började. Men någonstanns mitt i allt blev jag Ugglan. Och just Ugglan var ett av alla namn jag tyckte om att bli kallad (han har nog bara kalla mig saker som jag tyckt om). Tycker om Ugglan fortfarande (ugglor är ju fascinerande fåglar; lite overkliga, skärpta, vackra, med mera, med mera). 

Jomensåatte, på den vägen vare...

ta ordet
Postat av: erica

aha, ja då har vi löst det mysteriet =) tack

2010-10-14 @ 09:31:08
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0