när det gäller min nya vanor

har jag bestämt att jag åtminstone måste få mig minst fem timmars sömn innan jag kliver upp och ger mig ut. Inatt har jag inte gjort det. Trots läggdags vid tio. Ammar lille mister väldigt förkyld så ofta han vill så att han kanske sover lite bättre däremellan. Att amma fyra gånger femton minuter, att vakna minst dubbelt så många gånger, att underhålla gullungen från kvart över fem till sex, samt att ha aningens ont i halsen.. det kändes liksom inte som de bästa förutsättningarna för en tur idag.

Men jag är glad att jag fick mig en igår.

ps. Om jag inte blir sämre under dagen ska jag testa hur det skulle vara att gå med i en afrikansk dansgrupp här i Bagarmossen. Är rädd att jag inte håller måttet. Fast va katten, det är ju ingen fara, jag kan ju inte göra annat än annat än att skämma bort mig.

ta ordet
Postat av: erica

skämma bort eller skämma ut? =)fast jag röstar nog på att skämma bort är rätt uttryck, ger en mer positiv klang till det hela

2010-10-19 @ 18:15:47
URL: http://icsiam.blogspot.com
Postat av: evelina

haha. sant!! var lite vilse där!

2010-10-19 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0