mässingljusstakar + hobbyfärg = sant


ta ordet
Postat av: Britta

Tjusigt! Jag gillar att få se en del av vad som verkar vara dina många kreativa projekt och pyssel. Och själv bli inspirerad.



Lyckades inte få det att fungera att kommentera på inlägget om den ofarliga smärtan. Ville bara säga att jag tyckte det rymde mycket vishet och att du skriver väldigt bra och träffande.

2010-09-17 @ 22:43:40
Postat av: evelina

Tack! Otroligt fint att få höra, det värmer! Kul att få inspirera vidare när jag själv får bli inspirerad.. Glad när jag får beröra. Spännande också när okända läsare ger sig till känna..



2010-09-20 @ 09:18:56
Postat av: Britta

Har följt din blogg och inspirerats och berörts sen före din paus, så jag har glatt mig åt din återkomst i bloggandet. Men jag har inte varit så flitig alls med att kommentera bloggar överlag.



Efter att ha fått se en glimt av dina böcker blev jag förresten nyfiken på vad du läser/har läst och vilka författare/böcker som står högt i kurs hos dig.



För att få inspirera tillbaka försöker jag mig på att länka jag till en ugglig-låt! http://open.spotify.com/track/2H6IzCejWjtpq8eGgg3uD1

2010-09-20 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0