random saker jag tänker på om dagarna, del 4



Jag undrar varför ingen människa någonsin kommenterat den här bilden hemma hos oss. Den är ju jätterolig. Jag dör. Tror våra vänner att vi har den uppe för att den är supergullig? Tycker våra besökare att det är osmakligt att att skoja om schäfrar som poserar med kattungar i korg? Eller är vi överlag så ängsliga av oss att vi inte törs skratta åt andras inredning?

ta ordet
Postat av: sofie

jag trodde nog att ni tyckte den var söt!

2010-09-17 @ 11:07:53
URL: http://babyolja.blogpot.com
Postat av: alexii

jag måste rätta dej ugglan!! jag har skrattat högt åt den, det var länge sen så jag har förståelse för att även en uggla kan glömma :) puss

2010-09-17 @ 11:18:15
Postat av: evelina

sofie: haha!



alexii: jag ber om ursäkt!! skönt att någon roats av den! oj, nu vaknar lillkorv. puss!

2010-09-19 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0