tre småsaker jag vill ha sagt

1. Jag har information om Stockholms högst belägna platser och känner mig som en hemlig agent (det är allt jag kommer att säga om saken).

2. Fler bagis-lägenheter på Hemnet är inte ett måste om vi får den lägenhet som jag nu tänkt på oavbrutet sedan vi såg den igårkväll. Tänk om, tänk om. Jag dånar.

3. Till min stora sorg är det något tjorv med symaskinen. Alla projekt är på is. Jag måste göra deckararbete och det är risk för att det kommer bli en utdragen process. Förmodligen är det inget allvarligt fel, men någon form av åtgärd krävs.

ta ordet
Postat av: mamma

Du vet väl att din far är en fena på symaskinsservice?

2010-09-09 @ 21:55:02
URL: http://solsblogg.wordpress.com
Postat av: evelina

kändes som om jag hade det i bakhuvudet!! låter lovande!

2010-09-13 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0