hej mjölkvita gråvädershimmel

Jag har ingen lust att va sjuk! Jag vill jobba veckans sista dag och ha sköna lediga dagar sedan. Inte va hemma och ha feber och inte orka med. Vill inte vara sjuk när jag ska vara ledig. Men, men, inte mycket att göra åt saken. Ska fortsätta göra ingenting och sova. Kanske också facebooka lite, skriva lite, läsa tills jag ligger och dreglar i boken och annat kittlande.

Ja, jag erkänner, jag är lite av en vissen kisse. Ska försöka att inte fastna i någon oklädsam självömkan. Det finns egentligen alldeles för mycket att vara glad och tacksam över. Sådetså.

ta ordet
Postat av: sofie

jag önskar man kunde "gilla" blogginlägg också!

2009-06-04 @ 13:45:26
URL: http://babyolja.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0