me lill-bre-leendet uppå läpp'n min

Jag är mitt i en underbar dag. En liten ledig tisdag innan jobbveckan drar igång. Mix av citron, blåbär och ingefära, samt knaprig morot till frukost. Korset och stiletten av David Wilkerson vid köksbordet och på tuben in till stan. Träff med min nyblivna mentor. Flanering kring Rådmansgatan. Ett besök på Hermans Ekohandel. Löften som Gud ska infria. Tidningsbläddrande vid köksbordet. Tvättvikning. Bön. Mellis med äpple och kokos. Småblogga lite.

Och:
det knoppas krokus på gården utanför vår port!!!!
Jag började nästan gråta när jag såg dem sticka upp sina näpna nunor i den leriga marken.


För en vecka sedan såg det ju ut såhär i kvarteret:




ta ordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0