c'est matin

Jag äter ett perfekt kokt ägg med herbamare, glider runt i Nils morgonrock, seglar iväg på internethavet och ska snart ta mig i örat, klä mig samt bege mig till jobbet. Jobbar förmiddagstid idag och det känns fint som omväxling till sena eftermiddagar. Annars är huvudet fullt av inredning, tankar på hur jag ska bli bättre på att prata om obekväma saker med människor, little baby som jag nästan trodde gjorde sig redo för att ta sig ut inatt och på det största hjärtat som slår för mig.

Hur har du det?


ta ordet
Postat av: Märtha, glad blivande farmor

Evelina, tack jag har det fint och blir alldeles varm och rörd när jag ser den jättefina babykorgen till "Lilla hjärtat". Mycket gott kan jag säga om dig - och händig är du också! Hälsa "Lilla hjärtat" att stanna och växa lite till i mammmamagen! Kram!

2010-02-04 @ 14:31:57
Postat av: Anonym

moster ami längtar efter lilla knyttet. och päron.

2010-02-04 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0