immunförsvaret, kom igen

Om det beror på att jag är gravid eller annat vet jag inte, men jag vet att jag drabbas av än den ena förkylningen och än den andra flunsan. Igårkväll gav jag upp efter en filmkväll med maken och begav mig till sängs vid halv tio. Sedan dess har förkylningen smygit sig på med snuva, halsont, blanka ögon, huvudvärk och varm panna. Typiskt nu när jag ska vara ledig och vill ha ork till lite kreativa projekt jag filurat på. Nu ids jag inte mycket vill jag lova.

Vi blev uppvaktade med en fantastiskt brunch av två finingar idag! Lyx en lördag förmiddag. Efter denna mysiga tillställning har jag segnat ihop eftersom. Ägnat mig åt att glida runt på inspirerande bloggar och bara önskat att jag fick hamra, spika och måla bäst jag ville här i vår andrahandslägenhet. För mycket idéer och för lite frihet.

Fortsättningen på kvällen: ensam hemma i soffan, många glas vatten, glass och något underhållande på skärmen.

ta ordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0