fly, flyt, flytt

Vi flyttar och fixar i dagarna. Förvänta er fortsatt dålig uppdatering någon vecka. Sen bjuder jag in er på en visning hemmavid. Jag är hursomhelst oerhört glad att vi ska få ett hem som vi kan kalla vårt (fastän det egentligen mest är banken och Nils föräldrar som äger det).

Nu: Daniel Adams-Ray på repeat, packa kassar med kläder och en vag förhoppning om att lilla pärlugglan ska sova en timma till.

Vi hörs fina ni, vi hörs!


ta ordet
Postat av: Maria

Lycka till med allt! Ser fram emot att få komma på besök i nya hemmet! Kram

2010-11-18 @ 11:18:04
Postat av: alexiii

lycka lycka till!! så hilma fint det blir på kolbäcksgränd tror jag! akta ryggar och tår nu!! kram

2010-11-18 @ 21:49:18
Postat av: Marie

Åh, en uppdatering! Snälla? :-)

2011-03-10 @ 14:09:42
Postat av: Linn

Trillade av en händelse in på din blogg i jakt på recept. Bläddrade runt och tänkte - Åh, vilken bra blogg, den ska jag börja läsa. Skickar därför lite pepp att ta upp bloggandet igen :-)

2012-01-29 @ 10:27:33
URL: http://lyckoland.blogg.se/
Postat av: Amy

I hopp om att du börjar blogga igen... :-)

2012-11-17 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0