på bvc

Om kurvorna fortsätter i den här riktningen blir sonen kort och tjock. Med mycket stort huvud.
Men så är han ju väldigt söt också.

ta ordet
Postat av: erica

idag tipsar jag om din blogg hos mig, ville bara tala om det och att jag tycker du e bra!

2010-09-17 @ 09:20:32
URL: http://icsiam.blogspot.com
Postat av: alexii

han kanske är släkt med mej på avlägset håll? haha

2010-09-17 @ 11:19:25
Postat av: Hanna

Han är himla söt! Om vår fortsätter i hans takt så kommer han bli lång och smal... Dom kanske kan bli helan och halvan? :)

2010-09-17 @ 18:05:50
URL: http://intemyckettillliv.blogg.se/
Postat av: evelina

erica: tack!! känner mig hedrad och glad! underbart att ha dig som läsare.



alexii: tur att du har humor snygga kvinna! för självuppfattningen är på svaj..



hanna: haha. vi får se, låter mysigt! tror för övrigt dom skulle ha mycket att säga varandra med tanke på ett av de senaste videoklippen. fin lådhållning!

2010-09-20 @ 09:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0