rapport från stickorna

Ett av momenten vi sysslar med på min kurs nu är stickning. Jag har inte riktigt kommit igång och varit heltaggad. Gillar inte riktigt att sticka eller virka en massa små experiment som jag inte kan använda till något. Och så blir de fula på nybörjarvis, åtminstone mina små rutor. 

Igårkväll fick jag dock en gudagiven idé. I värsta ekoandan dessutom. Jag stickar med mina gamla trasiga strumpbyxor som jag av någon anledning har kvar för att jag tänker att jag kan använda dem någon gång men aldrig gör det sen. Det är skitkul. Tacksamt stickmaterial.

Jag vill verkligen sticka vidare på den här idén. Höhö.
Åh!!! Fy vad kul!

Så vill ge mig mina drömmars gåva, kom till mig med er avlagda trasig strumpisar!

(måste än då disciplinera mig och se till att få alla de andra experimenten gjorda)


ta ordet
Postat av: Glenn

Haha!

Hasse hade varit avundsjuk över den ordvitsen. Mästarklass!



Btw. Hur går det med att se Into the wild? ;)

2008-10-21 @ 00:45:55
Postat av: evelina

:D



vi måste hitta en dvd som inte spottar ut filmen! jag fattar inte vad får dvd-spelare har för probläääm med filmen!!

2008-10-26 @ 15:38:56
URL: http://ugglanharordet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0