önskelista

Jag fyller inte år, det är inte jul på långa vägar, men jag tänker på några saker jag önskar mig:

fler varma soliga sommardagar
en långhelg vardera i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Helsingborg, Villhelmina och Sörböle
andra resor
någon riktigt bra digital systemkamera
ett stycke diskmaskin
en välfylld frys (med ekokött, vilt, fisk)
loppisturer i inlandet
en fungerande matberedare
klänningar, kjolar, strumpbyxor, skor och väskor
en fin grönsaksmandolin
mer tid med syskonbarnet Signe
biljetter till klungans föreställning i höst
ärtiga nagellack och läppstift
ett mirakulöst snabbt tillfrisknande (fast jag klarar av att det går såhär långsamt också, så länge inte alla andra runtomkring stressar mig hela tiden)

Typ sånt.


ta ordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0