tagg

Idag fick jag äntligen information om höstens kurs. Jag ska läsa Textila uttryck I på uni denna termin. Vilken pepp! Måndagen den 1:a September är det jag som glatt knallar till Lärarhuset och introduceras i textilens underbara värld. Tanken på att få göra något kreativt med händerna till skillnad från att sitta stum på föreläsning känns så ny och annorlunda, jag gillar den. Ugglan ska knepa och knåpa i höst! Det blir grejer det.

ta ordet
Postat av: Josefin

Åh jag har ju gått den kursen! Så kul. Bli inte skrämd av alla flummiga grejjer du tvingas göra. Följ din egen stil rakt igenom istället! Jag tappade fokus o tänkte inte på vilka möjligheter jag hade under den kursen. I efterhand har jag ångrat att jag inte gjorde mer screentryck eller att jag inte använde stickmaskien mer skulle suttit där 24/7!

2008-08-24 @ 20:12:28
URL: http://yosofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0