blommor och bin

Jag är tillbaks i björkarnas stad efter en tur norröver. Först vankades det kusinbröllop (på Nils sida) i Skellet, därefter medverkan på scoutläger i Mjösjöliden utanför Piteå. Härligt värre ska sägas! Semisemester i ständigt solsken. Det har varit festligheter, god mat, båtutflykt, stek, bad och bastu i Norrfjärden, biobesök, kubb, salta dopp, promenader och umgänge i glada vänners och svärföräldrars lag. Under dagarna i Piteå hade jag och Nils fått låna en liten central lägga där vi kunde sova och laga min specialmat. Jag blir så glad när logistiken funkar. Vårt egentliga ärende i Norrbotten var gästspelandet på ett stort scoutläger. Jag och Nils höll i seminarium om sex och relationer för sammanlagt drygt tvåhundra tonåringar i tre dagar. Kul! Hoppas vi får det förtroendet fler gånger.

Jag avrundar inlägget med en stund av intimitet två skalbaggar emellan:


ta ordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0