fynd!

Jag har aldrig lyckats fynda ett par schyssta ostar på second hand. Många gånger har jag girigt tittat på än det ena, än det andra paret och hoppats, mot allt bättre vetande, att det skulle vara ett par 41:or. Icket! Men, härom dagen hände det. Ett par turkosa pumps! Vilken lyckträff.

Eller vad tycks? Färgen på fotot stämmer inte helt, de är mer turkosa än ljusblå.



Nu återstår bara för mig att lära mig gå i dem. Vid den ålder jag nådde mina 179 cm hade jag redan slutat med skor som hade klack. Jag har varit en lång tjej som inte vågat ha höga skor för att jag skulle bli ännu längre. Särskilt som karln min är fem centimeter kortare än mig. Antar att jag inte velat sticka ut mer än så. Fegt av mig får jag väl lov att säga. Djärvare tider är här; nu ska jag också få känna mig klassig i klack! Det gäller bara att få ordning på stegen...

ta ordet
Postat av: Teres

Åh det finns ju verkligen inget finare än långa kvinnor med höga klackar! hurra för dig!

och dom var jättefina, bra fynd där.

2008-05-28 @ 21:04:53
URL: http://minabestyr.blogspot.com
Postat av: Maria

Ha-hm, känner igen mig lite där. Är så lång som du plus en cm, och beslutade i vintras att jag också visst får ha höga klackar om jag vill det, fast jag blir ännu längre.

Djärvt var ordet. Fast inte i så snygga klackar som dina.

2009-07-17 @ 16:42:25
URL: http://mary.tillflykt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0