just nu:

-
att jag var så klipskt och planterade om blommorna i badkaret. jag orsakade därmed nästan-stopp i rören. har klivit ut med jordiga fötter ur duschen ett flertal dagar. måste ta tag i det där imorgon innan jobbet.

ordentlig nackvärk och samtliga kroppsliga bekymmer

jag klagar inte, men jag känner mig lite snuvad på solskenskonfekten. är ledig när det är kallt och jobbar när det är varmt och ljuvligt. hoppas det inte ska bli en vana.

min semilånga fluffiga lugg som bara är i vägen

+
vädret (att sitta med lunchen ute på jobbtrappen)

att jag har haft fem fabulösa år med karln och fått fira det med galetter, crêpes och annat

ha fredagskväll med småskatterna, rita cowboys och läsa alfonsböcker innan sovdags

bra filmer som ringar in (tips: rachel getting married)

mycket att se fram emot hela tiden

fyyynd på jobbet

ta ordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0