i veckan:

fina dagar på jobbet
skyfall och andra sorters regn
trötta morgnar
salladsknyten och snack hos vännerna i hagsätra
morgondans
försök till att organisera i hemmet
gråt
dåligt telefonhyfs
glada nyheter om läkedom på gatorna, ben som blir lika långa igen
vicky christina barcelona
längtan efter ledighet
en möjligheternas garderob


ta ordet
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Tack så mycket =) Läsarnas stöd betyder mycket för mig.

Jag försöker dock inte ändra så himla mycket på maten för jag äter rätt så nyttigt endå, mycket husmanskost. Men dricka,godis och chips går bort såklart, det tänker jag inte äta längre. Kanske någon gång då och då.

Tack igen =)

2009-07-09 @ 17:03:33
URL: http://teenweightloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0