som på beställning, eller hur man nu ska se på saken



Idag var det slut på Ugglan. Komaliknande tillstånd vid uppvak (flashback vintern och våren 2008). Diverse smärtor och åkommor. Idag är jag hemma och tar vara på mig så jag orkar med resten av veckan. Tur som jag har skiner solen även idag. Ska tillåta mig att njuta lite av den på balkongen. På tal om saker som känns fult; att njuta av något och ta hand om sig själv på bästa sätt när man är sjuk! Varför känns det som om man dessutom ska straffa sig själv för att man är hemma från jobbet? Jag bara undrar. Eller är det bara jag som har sådana här märkliga tankegångar? Ska göra upp med dem, de gör ingen nytta. Boostar immunförsvaret gör man med glädje, djupa andetag och råkost.

ta ordet
Postat av: Sofie

Jag förstår den känslan, jag brukar också tänka så ibland. typ att skämmes du som är hemma, nu ska du minsann ha skittråkigt och inte kan du då gå utomhus!



men jag har skärpt mig med det - och du med!

:)

2009-05-26 @ 19:41:02
URL: http://babyolja.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0