tävling!

Okej, det är något jag väldigt sällan gör på nätet: tävlar. Men idag kunde jag inte låta bli när Underbara Clara slängde ut en vinst från kii.se vid komponering av sin drömoutfit! Jag är i mer eller mindre desperat behov av en ny garderob (eller ja, hur desperat man nu kan vara i behov av nya fina kläder). Drömmer helt enkelt om snygga tillskott i klädväg!

Varför?
Typ inget som hänger i garderoben är anpassat för att amma den lille sötkorven som ligger sovandes och snorandes i mitt knä nu.

Min komponerade outfit är hemlig,
men du kan tävla med en egen här.


ta ordet
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips bara! Om du gillar tv så ska du gå in på den nystartade bloggen http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och påverka vad som ska stå i bloggen.

2010-05-05 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0