välkommen, hej igen

Bloggen ökar i temperatur igen och jag säger hej. Hej till gamla kära läsare, hej till er som kanske kommer nya. För att ni ska veta vad som gäller: jag kommer att blanda högre och lägre, censurera färre triviala tankar, visa mer av mig, publicera färre av mina dikter, blanda in barnet och helt enkelt ge mig ut i den här sfären igen. Jag ba göre. Det kanske blir vackert ibland, andra gånger helt oattraktivt. Vad spelar det för roll?

Så hej igen,
gör mig sällis. Sällis gillar jag.

Ps. Man kan alltid få önska läsning och bilder och med stor sannolikhet få sin önskan uppfylld.


ta ordet
Postat av: AnnaLu

Oj så glatt att du har börjat blogga igen. Jag gillar att läsa och titta här. Har börjat bildblogga lite men när jag fick semester fick bloggen också det...

annalundstrom.blogspot.com

2010-08-27 @ 17:11:50
Postat av: Stina

Hurra! Och en annan sak: vi vill träffa er snart! Kramar så länge!

2010-08-27 @ 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0