hey sunshine

Låtsas att det är sommar. Ligger halvklädd i soffan och badar i stark februarisol. Hade jag varit frisk och ledig skulle jag velat ge mig ut i skog och mark med varm choklad och apelsiner. Nu är jag ju sjuk, men jag vilar mig frisk i himmelskt ljus samtidigt som Loney, Dear håller mig i handen och berättar berättelser som rör mitt hjärta.
Hej solen, hej torsdag förmiddag.


ta ordet
Postat av: erica

gjorde precis samma sak igår, fast utan att vara sjuk, bara för att de e så underbart att lägga sig ner och låta solen värma ögonlocken och låtsas att det är sommar

2010-02-11 @ 13:34:25
URL: http://icsiam.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej Evelina!

Har hört "ryktet" om din fin, fina blogg och nu har jag äntligen hittat hit. Va fint du skriver, blir verkligen inspirerad. Delade din syssla igår, alltså sjuk i solen i soffan. Önskar dig en fin å frisk helg, hoppas verkligen vi kan ses snart! Kanske i helgen? Kram

2010-02-12 @ 15:03:26
Postat av: Andreas

Krya på dig, Evelina!

2010-02-15 @ 14:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0