livet är lite roligare med en egen dymo


ta ordet
Postat av: gotteochvi♥

sv; tack så mycket! grattis själv! har ju läst på facebook att du oxå går i väntans tider! när är det beräknat?

2010-02-08 @ 17:29:02
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: erica

oh jag håller med! Min man kommer aldrig att kunna toppa den julen då han på eget bevåg kom på och gav mig en label maker =)

2010-02-09 @ 20:58:39
URL: http://icsiam.blogspot.com
Postat av: maria

Mää, håller absolut med dig men kanske ännu roligare är att på min toa finna en exakt likadan krok fast med en svart vänner dymo på. Å som inte det vore nog ser det ut att hänga en exakt likadan handduk på den för tillfället:) Tänker på er! frid & kärlek

2010-02-10 @ 12:47:51
Postat av: evelina

åh, märy!! vad fint det vore att få träffas! och jag måste hålla med om att det är roligt; oddsen borde inte vara så stora för att det skulle vara en likadan krok och handduk med. :) kramar till dig!

2010-02-12 @ 09:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0