news

Vi mår bättre. Vilar och pysslar här hemma idag samt hoppas på att all resterande flunsa ska lämna kroppen under helgen inför ny arbetsvecka. Därefter ska vi ba va friska hela våren. Resten av livet. Det är säkert, jag lovar.

Jag har även börjat mitt träningsprogram från sjukgymnasten för att jobba in mer stabilitet i min stackars trötta värkande rygg. Foglossningen får jag bara leva med och följa alla tips och råd som kan underlätta. Det är ju ändå bara två månader kvar till beräknad förlossning nu = jag håller på att dö av längtan, samtidigt som jag trivs med hur livet är just nu.

ta ordet
Postat av: Helena Monster

men evelina. inte hade jag fattat att du börjat med att blogga igen.det gläder mig för jag har saknat det under frånvaron.hoppas ni får fortsätta må bättre.

2010-01-22 @ 21:22:43
URL: http://innutiochutanpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att ni är bättre!



har du några hemliga tips som jag inte fått veta kanske, om foglossning? eller ryggvärken? jag har verkligen inte nån nådig smärta ibland heller, men min barnmorska är inte precis den som öser över tips... lite besviken faktiskt. anyways. vad har du fått för råd och tips? =)

2010-01-23 @ 00:19:33
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com
Postat av: erica

lycka till me träningen, sjukgyms stabilitets träning brukar va den segaste men ge inte upp! den funkar om man håller ut.

2010-01-23 @ 17:25:29
URL: http://icsiam.blogspot.com
Postat av: filippa

hej, här är min mail så att jag inte glömmer det:

[email protected]



ha en fin dag!

2010-01-24 @ 10:01:04
URL: http://heyimsopregnant.blogspot.com
Postat av: joanna

hej jag lägger mig i.

för att jag kom in av en slump, för att jag såg ordet foglossning fladdra förbi.

för att jag har ett tips.



har ni provat akupunktur?

min barnmorska hjälpte mig inte nämnvärt med alla mina krämpor.

det mesta fick jag lista ut själv.

men just akupunktur sa hon kunde hjälpa mot foglossning, och det gör det!

inte för alla, det är ju alltid olika med alla krämpor och graviditeter och människor.

dessutom hjälper den bäst om man har problem bak och inte fram, i ryggen alltså och inte i blygdbenet.

naturligtvis hade jag ont mest där fram men akupunkturen gjorde en stor skillnad för mig.

det är värt ett försök, även om det "bara" är två månader kvar.

för foglossningen behöver inte försvinna i samma stund som barnet kommer ut (fast för vissa gör den det) och då kan det ju vara skönt att ha fått lite lindring i värken den tid det går att lindra.

2010-02-01 @ 22:03:44
URL: http://vackrakladerochannat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0